Onderwijs- en studentenloket (OSL): alles wat je studie aangaat
OSL is de plek waar je met allerlei vragen terecht kunt. De medewerkers beantwoorden vragen die met een goed verloop van de studie te maken hebben. Als dat nodig is, verwijzen zij door naar de juiste persoon.
Contact
Tijdens werkdagen bereikbaar op:
T: 020 527 7142
E: rwa-studentenloket@ahk.nl
ICTO Beheer en administratie (ICTO): Technische ondersteuning
Kijk voor meer informatie over bijv. draadloos internet binnen de academie, de digitale leeromgeving Leerpodium of Teams, ons studentinformatiesysteem Alluris, printen, kopiƫren en scannen op de pagina Technische ondersteuning op MyAHK, ons intranet.
Contact
Tijdens werkdagen bereikbaar tussen 9.00 en 17.00 uur op:
T: 020 527 7180
E: rwa-icto@ahk.nl
Intranet (MyAHK) en e-mail
Aan het begin van je studie ontvang je een persoonlijke inlognaam en wachtwoord voor MyAHK, het intranet voor studenten en medewerkers. Iedere student en medewerker heeft een persoonlijk AHK-mailadres. Dit e-mailadres is het enige adres dat gebruikt wordt voor e-mail communicatie tussen studenten, (gast)docenten en medewerkers.